Nasıl başlasam
Nasıl desem
Yokluğun acı yük
Kime anlatsam
Dilsizdi kalemim
Sığmıyor satırlara
Neyi nasıl anlatsam
İyiliğinle gide durdun
Bir gurbet akşamıydı
Ortalığa düşen acın
İçimizde esen yellerin
Tarifsiz duyguların...
Bir bilinmeze doğru
Yol aldın durdun
Erkendi çok erken
Gidişin
Ani bir rüzgar
Esti ortalığa
Sanki yeminliydi
Seni bizden almaya,
Bizi öksüz bırakmaya
Olmadı be
Erkendi çok erken
Gidişin.
~~Emrah Elitaş ~~