Şimdi olduğumuz gibi dünyaya gelmemizin ve böyle tuhaf ailelere doğmamızın nedeni, 1) sadece öyle olmasıdır (buna hemen hemen kimse inanmaz),2) benliğin bir planı vardır ve bizim bezelye beyinlerimiz bunu çözemeyecek kadar küçüktür( birçoğu bunu umut verici bir fikir olarak görür),3) Yanlış Zigot Sendromu nedeniyle böyledir.
Seninki gibi tuhaf bir ailede dünyaya gelmeyi nasıl becerdiğine hiç şaşırdın mı ? Hayatını, dışlanan biri, biraz tuhaf ya da farklı bir kişi olarak yaşadıysan eğer halanızdan, ortalamanın kenarında yaşayan biriysen, acı çekmişsindir. Yine de, bütün bunlardan uzaklaşmanın, farklı bir bakıl açısı denemenin, tekrar kendi türünün topraklarına göçmenin zamanı geldi.
Büze, ölümü her zaman daha dazla ölümün izlediği öğretildi. Hayır, bu doğru değil, ölüm her zaman yeni hayatın kuluçkasına yatmaktadır, varoluş, kemiklere kadar parçalandığı zaman bile.