Eğer yaşam gerçek değilse, yaşamın amacı yoksa ve yaşamın sonu nihayette
kabir ise, belki kendimizi bu kadar ciddiye almak gülünçtür. Öte yandan, eğer kendimizi ciddiye almadan yapamıyorsak, belki de sadece gülünç olmaya katlanmak zorundayız. Yaşam sadece anlamsız değil, ama saçma da olabilir.
Nedensiz, hemen, şimdi, öylece oluveren bir şey ile nedensiz, hemen, şimdi, yapılan bir eylem arasında fark vardır.
Bu, açıklayamasak dahi, hepimizin anladığı bir farktır.