Bazen sana baktığımda, çok uzak bir yıldıza bakıyormuşum gibi hissediyorum'' dedim. ''Göz kamaştırıcı fakat on milyonlarca yıl öncesinden gelen bir ışık. Hatta belki de yıldız artık yok. Yine de bazen o ışık bana herşeyden daha gerçek görünüyor. ''
''Neden bana öyle bakıyorsun?'' diye sorardı.
''Çünkü çok tatlısın'' diye cevaplardım.
''Bunu söyleyen ilk kişisin.''
''Bunu bilen tek kişiyim'' derdim ona.