Rüzgârda savrulan bir yaprak gibiydi, o gidişin..
Savruldun, düştün ama görülmedin.
Nasılmış görülmemek hissettin mi?
Hissettiysen de anladın mı ki?
Düştüğünde bastı mı biri?
Bastıysa çıktı mı sesler, çıktıysa beter miydi kalbimdekilerden?
Beter miydi aklımdakilerden..
Yoksa iyi miydi gidişinden?
Devam edebilir miydik her şeye rağmen,
Bırakmasaydın beni..
Bırakmasaydın mutsuzluklarımla..
Bıraksaydın yalan da olsa gülüşlerinle..
Sevda bu, kör eder gözü, kapatır aklı..
Tutsak eder seni gönlündekine..
Bir daha çıkarmaz seni
O mucize sandığın beterlikten..