Brissenden her zaman bir bilinmeyendi.O ölmekten korkmuyordu,yaşamın tüm biçimlerine karşı sert ve küçümseyiciydi ve yine de ölürken ,yaşamı sevdi.
O kimdi? Martin hiçbir zaman bunu öğrenemedi. O geçmişi olmayan bir adamdı ,geleceği yakın bir mezar ve bugünü keskin bir yaşam aleviydi…
Büyük yürekli Fabricius:
“Kendim zengin olmaktansa,zenginlere baş olmak isterim.Bir halkın acıları,iniltileri ortasında keyif sürmek krallık değil,zindan bekçiliği etmektir.”
Kitap açlık oyunları serisinin devam kitabı olarak
Birinci kitap kadar güzel olmayacağını düşünmüştüm ama gerçekten çok sürükleyici ve heyecan verici.
Katniss sinir olduğum noktalar da oldu çok fazla .Fakat bu kitap sonunda gerçekten ters köşe yapacak bir devam kitabı .Seriye bakmanızı öneririm.