Emel Ö.

5/10
·296 syf.··
2021 7. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2021 22:03
Ben hiç beğenmedim bu kitabı. 25 sayfa kaldı yatıp uyumayı düşünüyorum oysa severek okuduğum kitaplar uğruna sabahladım kaç kere. Ve şaşırdım doğrusu Ayşe Kulin in kitaplarını severdim. Bi kere olaylar sarmıyor sonra konuşmalar Ve hareketler o kadar seviyesiz ki ne kitaptaki tahsilli karakterlere yakışıyor ne sevdiğim yazarın tarzına.
KördüğümAyşe Kulin · Everest Yayınları · 20178,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Emel Ö.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·432 syf.·
15 saatte okudu
·
2021 4. kitabı
Ayşe Kulin
7.5/10 · 9,3bin okunma

Emel Ö.

, bir kitabı yarım bıraktı
%40 (275/680 syf.)
Fernando Pessoa
8.4/10 · 14,6bin okunma
Entrikalar,dedikodu,yapılması akıldan bile geçmemiş şeylerin aldanıp pullanarak anlatılması,bu kıyafetler giyinmiş,zavallı hayvanların ruhlarının bilinçsiz bilincinden çekip çıkardıkları doyum,incelikten yoksun cinsellik,cilveleşen maymunları hatırlatan şakalar, korkunç bir şekilde,zerre kadar önem taşımadıklarını bilmeyişleri...bütün bunlar, düşlerin istemsizliğinde,arzunun islak kırıntılarından, duyguların çiğneyip atılmış artıkların yoğrulmuş, iğrenç,korkunç bir hayvanı canlandırıyor gözümde.