Diğer okuduğum kitaplarından farklı oldu bu Tezercim.
Hem uzun solukluydu hem de konu itibariyle rahatsızlıklarından ziyade yoğun olarak konuları işleyiş anlayış biçimine kaptırdım kendimi..
Ve hep kaptırdığım yerlerde yine kendimden parçalar buldum, bu parçaları topladım birleştirdim sonuç olarak ortaya kocaman bir hiç çıktı.
Kendi içimde, senin satırlarında yine kendi hiçliğimi bulup derinliklerime yelken açtım.
Aklımı insanların toplumun ellerinden kurtarmak için her zaman çabalayacağım..