Hikem-i Ataiye, hikmetli sözlerinden birinde şöyle der: “مَاذاَ وَجَدَ مَنْ فَقَدَهُ وَمَاذَا فَقَدَ مَنْ وَجَدَهُ
Cenâb-ı Hakkı bulan neyi kaybeder? Ve Onu kaybeden neyi kazanır?
(İbn-i Atâillah el-İskenderî, Şerhü’l-Hikemi’l-Atâiye, s. 208)
Bediüzzaman da buna,
“O'nu bulan her şeyi bulur. O'nu bulmayan hiçbir şey bulmaz. Bulsa da başına belâ bulur” şeklinde bir açıklama getirir. (Mektubat, Altıncı Mektup)
Fotoğraf instagram'da
instagram.com/p/B71pAUWn6nS/?...
Gergin uykulardan, kör gecelerden
Bir sabah gelecek kardan aydınlık.
Sonra düğüm düğüm bilmecelerden
Bir sabah gelecek kardan aydınlık.
A.Karakoc
Fotograf instagram'da
instagram.com/p/B7ylOmVnq24/?...
...
Akıp giden zaman içinde bir kafesteyim,
Her türlü amelde çok ahesteyim.
Kabrim beni bekliyorken dünyalık hevesteyim,
Uyandır artık ya Rab,
Belki son nefesteyim...
Video icin instagram linki
instagram.com/p/B7wP7fDHufw/?...