Kendimi onun yerine koydum ben de
Düşünceliyken insan yalnızlığı sevdiğinden
Ben bile yorgun benliğime fazla geldiğimden
Onunkine değil, kendi gönlüme uydum,
Benden kaçandan kaçtım seve seve
(hürriyet)Kısa ömrümde yedi sekiz defa memleketimize geldiğini işittim.Evet, bir kere bile kimse bana gittğini söylemediği halde, yedi sekiz defa geldi; ve o geldi diye biz sevincimizden, davul zurna,sokaklara fırladık.
(hürriyet)…insan onunla şöyle iyice karnını doyurmak istedi mi etrafındakiler mutlak surette aç kalsınlar.Ben bu kadar kendi zıddı ile beraber gelen ve zıdlarının altında kaybolan nesne görmedim