(Spolier) sonu kötü bitti ne yazık ki ama macera türünde sürükleyici buldum. Maguaya sinir oldum , lanet magua onun yüzünden her şey berbat oldu...Ama onsuz da tadı tuzu olmazdı sanırım sonuçta olaylar onun sayesinde gelişti . Chora nın sonu farklı olsa sevinecektim ama olsun bu da güzeldi yazara çokça teşekkürler. James Fenimore CooperMohikanlarin Sonuncusu
Aslında felsefe hakkında merak ve bilgisi olan biri değildim ama bu kitap belki de işin içine biraz hikaye kurgusu kattığı için sabırla okudum, kitap bana kalırsa fazla sürükleyici değil ama yine de okumaya değdi çünkü felsefe ve tarih hakkında bir şeyler öğrenmek gayet güzel oldu. Kitabın sonu hakkında bişeyler demek gerekirse gerçekten saçmaydı hikayenin böyle sonlandırılması tuhaf kaçmış ama felsefe konuları gayet güzel , kısa ve anlaşılır şekilde açıklandığı için kitabı beğendim. Sofie'nin Dünyası