Kitap çok güzeldi , olayların akışı ve anlatımlar etkileyiciydi , sıkça kullanılan ikilemeler bile yakışmış romana, ancak yazar kitap için iki farklı son yazmasına rağmen iki son da beni tatmin etmedi , o kavuşamayışın ve yarım kalmışlığın hissi hâlâ devam ediyor bende Sokakların ÇocuğuOrhan Kemal
Ne yaparsa yapsın, ne türlü yaşarsa yaşasın, doymuyor, yetinmiyor, içinde, içinin ta derinliklerindeki "Cevriye"sizliğin kuraklığın dan kurtulamıyordu.
Kitap kesinlikle çok sürükleyiciydi ve içerisinde alıntı yapacak çokça güzel cümleler vardı ama kitabı okumayı durup buraya alıntı ekleyecek kadar bile bırakamadım , okurken çokça tebessüm ettim ama sonu neydi öyle yaa yıkım etkisi yaptı üzerimde ... Son sayfalara geldiğimde bir an YOK ARTIK diye bağırmışım.Bu kitap ta böyle bambaşka bitti, güzeldi ancak kesinlikle bir ikilemdi benim için , bütün anlatılanların ... olması neysespoiler vermeyeyim Yanlış Giden Bir Şeyler VarMesud Topal