Emine

Emine
@Eminegranger
Senden önceki hayatım,hafızamın derinliklerinde kalmış bulanık ve muğlak bir şey ;yüreğime artık yabancı,örümcek ağlarıyla kaplı tozlu nesneler ve insanlarla dolu bir mahzendi sadece.
Reklam

Emine

, bir kitap okudu
8/10
·68 syf.·
Beğendi
·
24 saatte okudu
·
2023 40. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,7bin okunma
Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere,bu herkes dedikleri şey beni üzmekten ,hayatımı manasız bir hala sokmaktan başka ne yaptı? Bu yaşıma kadar en iyi zamanlarım tam manasıyla yalnız kalabildiğim günler olmuştu.
Ne olurdu ? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı.
Evet,insan dirençli! İnsan her şeye alışan bir varlık ve bence ,onun için en iyi tanım bu.