Emine

Emine
@Eminegranger
Korku içindeydim,dünya öyle büyüktü ki... insanoğlunun girebileceği en büyük,en keder dolu yerdi.
Reklam
Dünya ne korkunçtu,ne canavarca,güvenilmez,rezil!
Senden önceki hayatım,hafızamın derinliklerinde kalmış bulanık ve muğlak bir şey ;yüreğime artık yabancı,örümcek ağlarıyla kaplı tozlu nesneler ve insanlarla dolu bir mahzendi sadece.
Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere,bu herkes dedikleri şey beni üzmekten ,hayatımı manasız bir hala sokmaktan başka ne yaptı? Bu yaşıma kadar en iyi zamanlarım tam manasıyla yalnız kalabildiğim günler olmuştu.
Ne olurdu ? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı.