Emine yanık

Gerçek kimi zaman kendini ancak iş işten geçtikten sonra gösterir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Nerde kalmıştık?" "Soğuk ve yanlız yaşamınızda."
Sayfa 120·Kitabı okudu

Emine yanık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
5 saatte okudu
·
2025 19. kitabı
Nabizade Nazım
6.2/10 · 11,9bin okunma
Yani insanı hep yarın görüyoruz. Ya onu seviyoruz, birinci realitesi içinde; ya nefret ediyoruz ondan, ikinci realitesi içinde. Fakat nefretimiz esas. Çünkü onun birinci realitesini kendi hayalimiz sanıyoruz ve aşkta hayal kırıklığına uğrayınca, bunun hakikatte, ikinci realiteye çarpan birincinin kırıklığı olduğunu anlamıyoruz