"Kimyanın formülleri, geometrinin teoremleri var; bilimin her sorusuna onu cevaplayacak mükemmel bir yanıt bulunur. Ama edebiyat öyle bir sey değil. Yaş ilerlemedikçe ve uygun ortamda bulunulmadığı sürece edebiyatta hakikate ulasmak imkânsızdır,"
Beni ben olduğum için sevmesini beklemek gerçek dışı bir şey olurdu. Çünkü kimse kimseyi sadece kendi olduğu icin sevmez. Yaptığımız iş,eğitimimiz,ilgi alanlarımız,geçmişimiz, birikimimiz bizi biz yapan niteliklerin kaynağını oluşturur.Tüm bunlardan azade saf ve yalın bir ben var mı ki!