Yola çıkan uzaklaşır,gözden kaybolur,yok olur,yoktur da. Ancak hayalimizde dalıp gittiğimiz bir hatıra kadar yaşar. Bir yerlerde olduğunu biliriz, ancak onu görmeyiz, tıpkı ölenleri görmediğimiz gibi.
TarlakuşuDezso Kősztolányi
Nasıl hissediyorsun" sorusuna hep "iyi" diyorum. Sonra bunu açmamı istiyorlar; ne kadar iyi, çok mu yoksa az mi? Ayrıntı vermeliymişim, detaylı detaylı anlatmalıymışım. Anlatmayacağım. Hem nası anlatayım ki. Yalanın içini doldurmak zordur. Doğruyu söylesem, hiç iyi değilim, kötüyüm desem mesela. Daha fazla merak edecekler. Didiklemeye devam edecekler hayatımı. Onlar didiklemeden her şeyi anlatmalı mıyım? "Mutsuzum, endişeliyim, kaygılarım var," desem yetmez mi? Yetinmezler mi? Benden tam olarak ne istiyorlar?
Prova Mankeni
~Zeynep Kahraman Füzün~
Prova Mankeni