Mustafa Erdem

@Emorfo61·
·
sabitlendi
Bu nasıl bir büyüydü ki çözülmüyordu? Bu nasıl bir fırtına ki dinmek bilmiyordu? Her şeyi öğüten, tüketen, hiç kimseye ve hiçbir şeye acımayan zaman, seni neden silemedi yüreğimden?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Mustafa Erdem

, bir kitap okudu
10/10
·24 syf.·
Beğendi
·
11 saatte okudu
·
Okunma: 30 Mart 2026 23:53
·
2026 6. kitabı
Emrah Serbes
8.1/10 · 943 okunma

Mustafa Erdem

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
8.2/10 · 125bin okunma
3/10
·208 syf.··
2026 4. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Şubat 2026 22:23
Çok beğendiğimi söyleyemem. Edebi hasletten uzak, tekrara çok düşmüş. Cümleler ve kelimeler yer yer savruk. Kendince tecrübelerine binaen okura nasihat ediyor. Bir iç döküş gibi. Çok sevemedim ama kötü bir anda, psikolojik bir çöküşte şifa niyetine bir çırpıda okunabilir yine de ;)
Senin İçinArda Erel · İnkılâp Kitabevi · 20221,088 okunma