Bu nasıl bir büyüydü ki çözülmüyordu? Bu nasıl bir fırtına ki dinmek bilmiyordu? Her şeyi öğüten, tüketen, hiç kimseye ve hiçbir şeye acımayan zaman, seni neden silemedi yüreğimden?
Çok beğendiğimi söyleyemem. Edebi hasletten uzak, tekrara çok düşmüş. Cümleler ve kelimeler yer yer savruk. Kendince tecrübelerine binaen okura nasihat ediyor. Bir iç döküş gibi. Çok sevemedim ama kötü bir anda, psikolojik bir çöküşte şifa niyetine bir çırpıda okunabilir yine de ;)