Mustafa Erdem

Bu duyguyu yıllar önce de tatmıştım. Beni sevmeyen birine aşık olmuştum. Kendimi reddedilmiş hissediyordum; beni terk eden yalnızca o, koca dünyadaki milyonlarca insandan yalnızca biri değildi; bütün canlıları ve nesneleriyle koca dünyanın kendisiydi.
Sayfa 16·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Mustafa Erdem

, bir kitap okudu
2/10
·64 syf.·
Beğendi
·
31 saatte okudu
·
2025 7. kitabı
Umay Umay
7.7/10 · 1.494 okunma
Ama merak ediyorum; sana hiç aşık olundu mu?
Sayfa 69·Kitabı okudu
Çünkü aşk akıllıarın ve korkakların işi değildir.
Sayfa 53·Kitabı okudu