Mustafa Erdem

"Babamdan, ağamdan çok çektim. Kendi evimde hanımefendi olmak istiyorum! Radyomuz olmalı, karyolamız, aynalı dolabımız..."
Sayfa 37
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Mustafa Erdem

, bir kitap okudu
8/10
·64 syf.·
Beğendi
·
11 saatte okudu
·
2025 2. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 3.862 okunma
Bazı insanlar aşk için doğmazdı.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Iyi niyetiyle çabuk inanan fıtratıyla ürkek ve Yumuşak başlı biri olmuştu ömrü boyunca... Oysa insan böyle değil başkalarının hayatlarından beslenen acımasız ve yırtıcı bir hayvan gibi hırslı ve sinsi olmalıydı
Sayfa 51·Kitabı okudu
Hayat şimdi ona bahçesindeki tüm tohumları ve çiçekleri yerle bir eden hoyrat bir yağmur gibiydi. Gördüğü tek şey dipsiz sonsuz bir karanlıktı.
Sayfa 49·Kitabı okudu