Gerçekten şu durumdan çok sıkıldım hep mi buldum diyip yanılmak hayatta böyledir ya doğru seçim yaptığınızi sanırsınız ama hayat size hep başka bir yerden nah çeker neyse Agatha teyze yapmış yapacağını ters köşesi bol akıl hastası katilimizin (güya) okuduktan sonra ağzınız açık kalır diye düşünüyorum. Herkese keyifli okumalar...
Evet katil uşak:) yazar bu sefer çok belli etmiş katili tabiki de şaka yine muazzam bir kurgu olay örgüsü yine bir şekilde seni içine alan konular sonuna kadar katili buldum dediğiniz anda yine yanıltiyor ne denilebilir ki herkese keyifli okumalar diliyorum