"Herşeyin eşit olduğu bir ortamda, dışarıdan girişimler, uyruk değiştirmeler, sömürgeler olmaksızın yönetimi altındaki yurttaşların yerleşim alanları oluşturduğu ve çoğaldığı bir hükümet, hiç kuşkusuz en iyi hükümettir; yönetimi altında ki halkın azaldığı, eriyip yok olduğu bir hükümet ise en kötüsü. "