eğer yeniden başlayabilseydim yaşamaya,
ikincisinde daha çok hata yapardım
kusursuz olmaya çalışmaz sırt ustu yatardim
neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar
çok az şeyi ciddiyetle yapardım
temizlik sorun bile olmazdi asla
daha cok riske girerdim
seyahat ederdim daha fazla
daha çok güneş doğuşu izler
daha çok dağa tırmanır daha çok nehirde yuzerdim
dondurma yerdim doyasiya ve daha az bezelye
gerçek sorunlarım olurdu hayali olanlarin yerine
yaşamın her anını gerçek ve verimli kılan insanlardandim
yeniden başlayabilseydim eger yalnız mutku anilarım olurdu
....
bir şansım daha olsaydı eğer
ama iste 85indeyim ve biliyorum
ölüyorum
Jorge Lois Borges
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yavru deve annesine sormuş:
-Anne bizim neden horgucumuz var
-Çöl sıcağında susuzluğa dayanbilelim diye
-Anne bizim toynaklarimiz niye bu kadar geniş
-Çölde ayaklarımız kuma batmasin diye
-Anne bizim boynumuz niye uzun
-Çölde uzaktan gelebilecek tehlikeleri gorelim diye
-Peki anne Allah aşkına bizim Atatürk orman ciftliginde ne isimiz var
Bu ülke Atatürk orman çiftliğinde yaşayan develerle dolu; yetenekleriyle alakası olmayan işlerde çalışan sürüyle mutsuz insan...