"Neden bayan müfessirimiz yok?" sorusunu hep sorarım. Bu konularda bayanlar çalışma yapmadığı sürece, "erkek yorumlarına" mahkum kalacaklar. En çok hadis rivayet eden kişiler arasında Hz Aişe nin olduğunu herkes biliyor. Yani alimlerin en çok müracaat ettiği kişilerden biri kadındır. Buna rağmen "erkek yorumu"ağırlıklı ataerkil bir din algısıyla yaşayabiliyoruz