Emre

Emre
@Emre_es
‘Hadi’ bu kez ayrılık için değil, yanını yanıma vermen için, ‘HADİ’ EN ‘DOĞU’ YANINLA SEV BENİ
Elektronik Teknisyeni
Kastamonu
5 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Yaşayanlar unutmuştu bizi Biz öldüğümüzle kalmıştık...
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Emre

, bir kitap okudu
7/10
·64 syf.·
Beğendi
·
47 günde okudu
·
Okunma: 26 Eylül 2020 00:00
·
2020 3. kitabı
Cemal Süreya
7.3/10 · 21,8bin okunma
“Hepimiz bir parça deliyizdir. Şu küçük farkla ki, ‘hastalar’ bizden biraz daha delidirler. Burada bu küçük noktanın altını çizmek gerekir. Kusursuz insanlara gelince, doğrusu bunlar hemen hemen yok gibidir. On binde, belki de yüz binde bir rastlanır böylelerine, üstelik de oldukça zayıf örnekler olarak…”
"Herkes beni iyileştirmek için çabalıyordu ama ben beni böyle kabul edebilecek birini istiyordum.."
Alıntı