Kimse durduk yere çekimser hatta münzevi olmuyor; iyi niyetlerini öldürdüğünüz, güven duygusunu çürüttüğünüz, emeklerini hiçe saydığınız, mücadelesine taş koyduğunuz, özverisine ortak olmadığınız bir insana "sen değiştin" demek büyük bir manevi haksızlık, haksız bir yargıdır.
-Aslında daha sonra yine düşündüm konu üzerinde, temelden böyle bir sorunun olmaması gerek; çünkü kavga diye bir şeyin olmaması gerek. Yarının toplumu için zaten düşünülemez bir şeydir kavga; bu böyle olduğuna göre kavgada eşitlik aramak da kendiliğinden saçma bir şey olup çıkıyor...