Hediye aldığım ilk kitabım. Sevgili abim almıştı doğum günümde ablama da sürekli zeze derdi. Ondan bana kalan tek şeydir. İnsanların hedeflerini takip ettiği yolda pes etmemesini mükemmel bir dille anlatmış ve aslında insan dışındaki diğer canlıların bize daha yakın olduğunu anlatmış. Zeze ve portuga size kucak dolusu sevgi gönderiyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatım boyunca okuduğum en iyi biyografilerden biriydi şüphesiz. Okurken sayfalarda gözyaşı döktüğüm tek kitap. Bir ideoloji ve bir yol bu kadar iyi olamazdı.