Belki de bazen sadece sözcüklere ithaf ettiğimiz tanımlar sozluktekiyle uyusmuyordur.Bazen sevgi kavramını ilk ogrenisimizin dayanağı kavga olabilir.Kendini ancak orada bulunduğunda sevilen hisseden insan,aynı zamanda oradaki mutsuzluğundan da sürekli hayiflanabilir.
İzdiham Dergisi
@izdiham
·
Nasıl oluyor da insanı mesut eden bir şey aynı zamanda felaketinin de kaynağı oluyor?
Yeraltindan notlar kitabında Dostoyevski bu durumu,her şeyi anlamak gerçek bir hastalıktır olarak tanımlamisti...Sanırım insan anlamanın gücünü kaldırmakta çok zayıf kalıyor yahut farkındalığın ağırlığı altında ezilip kalıyoruz.
Şimdiye kadar tesadüf ettiğim insanlardan bir tanesi benim üzerimde belki en büyük tesiri yapmıştır.Aradan aylar geçtiği halde bir türlü bu tesirden kurtulamadım.