"Biz bir yayız ki,çocuklarımız,attığımız oklardır."
Ok yaydan kurtulunca artık bizim değildir.Bizden durmadan uzaklaşır.Kendi âleminde,kendi ufuklarına doğru uçar,gider.
İlk defa Albert Camus okuyorum ve sanırım gerçekten farklı bir dünyası var...Kitabı okuduğunuzda garip hissedebilirsiniz fakat yansitmak istediği şeyi basariyla aktardığını düşünüyorum.Benim ilk seferim için keyifli geçiyor...✨🌸
Böylece ne kadar çok düşünürsen, daha önce hiç fark etmediğim ya da unuttuğum o kadar çok şeyi hafızamın derinlerinden bulup çıkarıyordum. İşte o zaman, dışarıda sadece bir gün bile yaşamış olsa insanın hapiste hiç zorlanmadan yüz yıl geçirebileceğini anladım. Canın sıkılmadan yaşayacak kadar anısı olurdu zira. Bir bakıma, bu da bir kazançtır.