Okumaya değer.Kitaplığınızda bulunması gereken bir kitap. İçeriği çok dolu ve tekrar tekrar okunması gereken konular var. Bazı bölümlerde gerçekleri yüzüme tokat gibi vurdu.
Üst metinler konuya daha çok hakim olmamı sağladı.Kitap, sanki konusu geçen beyaz adam benmişim de benimle konuşuyormuş, bana sitem ediyormuş gibi hissettirdi, aslına bakarsak da öyleyiz...