Emrah ...

Emrah ...
Rağmen...
S.B.Ü hastanesi pediatri Y.B Hemşr.
Dokuz Eylül Üniv.
Van
189 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
" Hayatta en mutsuz insanlar, mutlu olmak için çılgınca uğraşanlardır."
Sayfa 225 - Timaş·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Kendine sahip çık :))
" Bana verilen en değerli şey kendimdir."
Sayfa 207 - Timaş·Kitabı okudu
Edebiyat
Nokta
"Yaratıcının insana sunduğu hayat ne kötü, ne zor, ne şer, ne de anlamsızdır. Yaşamı zorlaştıran, onu olduğu gibi, kendisini olduğu gibi kabul etmeyen narsistleşmiş benliktir. Hayattaki tüm kötülükler narsistleşmiş benliklerin ürünüdür. Tüm kötülükler, narsistleşmiş benliklerin isyanından doğar."
Sayfa 160 - Timaş·Kitabı okudu
Edebiyat
" Mutlak kötülük, yokluktur. Mutlak hâyır, iyilik, güzellik ise varoluştur.
Sayfa 156 - Timaş·Kitabı okudu
Felsefe
sevmek ve sevilmek :)
"Sonsuz sevilmenin kollarında uyuyakalmak! Kim istemez?
Sayfa 106 - Timaş·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam