"Yaratıcının insana sunduğu hayat ne kötü, ne zor, ne şer, ne de anlamsızdır. Yaşamı zorlaştıran, onu olduğu gibi, kendisini olduğu gibi kabul etmeyen narsistleşmiş benliktir. Hayattaki tüm kötülükler narsistleşmiş benliklerin ürünüdür. Tüm kötülükler, narsistleşmiş benliklerin isyanından doğar."