Üst yarın at , alt yarın insan mi olsun isterdin ? Yoksa Üst yarın balık, alt yarın insan mi?
Bacakların spagetti mi olsun yoksa ellerin muffin mj ?
Zıplatarak ışınlanmak mi yoksa ucabilmek mi ?
Sevmenin bedelinin eninde sonunda yas tutmak olduğunu bilirseniz kimseyi sevmezsiniz. Asla bu tuzağa düşmezsiniz. Ama bir kez düştüğümüz de de aklınıza mantığınıza rağmen birini ya da bir seyi sevdiğinizde bırakmak istemezseniz.