Sen de benim hatalarımdan birisin
Sen en büyük günahların bedelisin
Senin için harcanan zamana yazık
Sen en güzel duyguların katilisin
open.spotify.com/track/4K6rF5yBX...
Kimse yaşattığını yaşamadan ölmez.diyorlar ya, ben tam olarak o yerdeyim. Kimin kalbi taştansa, öfkeyle doluysa, kırdığı yerden kırılsın ki bir daha kimseyi üzemesin, kıramasın.