Serpil Şimşek'in Şeytanın Melodi'si isimli kitabını okudum. Pek beğenmedim. Yazarını merak ettim. Google'da araştırınca ilk çıkan sonuç hoşuma gitti. Hiç dinlememiş duymamıştım :)
youtu.be/SD7amhhjac0
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fakat yaşam hiçbir zaman düşlerdeki gibi değildir. Acımasız gerçekler tamamen unutuldukları anda ve hiç umulmayan bir şekilde aniden insanın karşısına çıkıverirler.