Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında.
Rabbim,sana sitemim değil ama bu dünyadaki en ağır imtihan sevdiklerimizi kaybetmekmiş.Ölümü sana hiçbir zaman yakıştıramıyordum halbuki dedem.
Benim de bir parçam kayboldu gitti işte…😔