Erdal ÖZAYDIN

Erdal ÖZAYDIN
@Engineer47
》Bahr isen de katre-i nâçiz göster kendini (Şeyhulislam Yahya) 》Okumak; bakış açımızı zenginleştirir, Beyni de düşünce kütüphanesi yapar. (E.ÖZAYDIN)
Ferahlık ver Yarab..!
Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında. Rabbim,sana sitemim değil ama bu dünyadaki en ağır imtihan sevdiklerimizi kaybetmekmiş.Ölümü sana hiçbir zaman yakıştıramıyordum halbuki dedem. Benim de bir parçam kayboldu gitti işte…😔
İnsanlar ve Duygular
Erdal ÖZAYDIN isimli okura yanıt verildi
Erdal ÖZAYDIN
Eyvallah sağolun Varolun Allah razı olsun
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ferahlık ver Yarab..!
Ölümün olduğu bu dünyada hiçbir şey çok da ciddi değildir aslında. Rabbim,sana sitemim değil ama bu dünyadaki en ağır imtihan sevdiklerimizi kaybetmekmiş.Ölümü sana hiçbir zaman yakıştıramıyordum halbuki dedem. Benim de bir parçam kayboldu gitti işte…😔
İnsanlar ve Duygular
Erdal ÖZAYDIN
Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşaallah. Kalanlara sağlık, sabır, metanet ve dirayet versin 🤲🤲
Zaman zaman kendini kanıtlamaya çalışmak.. Kendi yeteneklerini ve değerini başkalarına göstermek için çaba sarf etmek, insanın doğasında var olan bir dürtüdür. Bu, hem kişisel gelişim hem de toplumsal kabul açısından önemlidir. Ancak, kendi değerini başkalarının onayına bağlı kılmak yerine, içsel motivasyon ve tatmin bulmak daha sürdürülebilir ve tatmin edici olabilir. Bu süreçte, başarıları kutlamak ve başarısızlıklardan ders almak, kişinin kendine olan güvenini artırabilir ve daha sağlıklı bir bakış açısı geliştirmesine yardımcı olabilir. Önemli olan, kendi yolculuğunda ilerlerken, başkalarının beklentilerinden ziyade kendi hedeflerine ve değerlerine odaklanmaktır. 📝 İnci Geçkil
1000Kitap
Erdal ÖZAYDIN
Başkasından onay beklemek olumlu ve motive edici geribildirimler olsa dahi. Sürekli birinin onayına ihtiyaç duymak ve bunu alışkanlık hâline dönüştürmek uzun vadede iyi değildir... İnsanın önce kendini dinlemesi sonra bunu insanlara sunması daha kalıcı olur.... Elinize emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık hocam 👍👍
Yağmurlardan sonra büyürmüş başak, Meyvalar sabırla olgunlaşırmış. Bir gün gözlerimin ta içine bak: Anlarsın ölüler niçin yaşarmış.
Sayfa 15 - Pdf·Kitabı okudu
Şiir
Erdal ÖZAYDIN
👍👍👍