🤔Her şey sıfırlandı ya hani, düşündüm de, güncellenme sürecinde yapılan eğlemler güncel sayılıyor mu?
Diyelim takip ettiğim birini takipten çıktım, ya da birini takip ettim. Her şey sıfır ya, pardon ben bir de -1'deyim ya, bunda bir etki olur mu?
Yasalar kalktığında eylemler yasal mı oluyor, yasa dışı mı?🤔
Baş ağrılarımı iki katına çıkarma eğlemim de kendi haklarımın ihlali her halde🙄🤦🏻♀️
🤔Her şey sıfırlandı ya hani, düşündüm de, güncellenme sürecinde yapılan eğlemler güncel sayılıyor mu?
Diyelim takip ettiğim birini takipten çıktım, ya da birini takip ettim. Her şey sıfır ya, pardon ben bir de -1'deyim ya, bunda bir etki olur mu?
Yasalar kalktığında eylemler yasal mı oluyor, yasa dışı mı?🤔
Baş ağrılarımı iki katına çıkarma eğlemim de kendi haklarımın ihlali her halde🙄🤦🏻♀️
🤔Her şey sıfırlandı ya hani, düşündüm de, güncellenme sürecinde yapılan eğlemler güncel sayılıyor mu?
Diyelim takip ettiğim birini takipten çıktım, ya da birini takip ettim. Her şey sıfır ya, pardon ben bir de -1'deyim ya, bunda bir etki olur mu?
Yasalar kalktığında eylemler yasal mı oluyor, yasa dışı mı?🤔
Baş ağrılarımı iki katına çıkarma eğlemim de kendi haklarımın ihlali her halde🙄🤦🏻♀️