E. Nida ÖZÇELİK T.

İnsan anasına kıyamaz, ana kokusuna duyamaz.
Sayfa 71·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
İçini bir sıkıntı bastı birden. Bir karanlık, acı içinde kaldı.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Edebiyat
Hasan hiçbir şeyden korkmuyordu. Ölüm onun için bir cennet bahçesiydi. Sustalısını elinden almamışlardı. Hasan gibi insanlara, her şeyi göze almış, ölümün öte yanına düşmüş, ölümün tarlasında, ölümde yaşayan yürekli insanlara yaklaşmak, kim olursa olsun, candarma, eşkıya, katil olsun, isterse en yürekli olsun, kolay değildi. Hasana ancak, Hasan gibi yaşamın ötesine, ölüme düşmüş insanlar yaklaşabilirler, onunla aynı ipte oynayabilirlerdi.
Sayfa 21·Kitabı okudu
Edebiyat
Oğlum yanımda yokken yaşamaktansa, oğlum yanımdayken ölmek daha iyi...
Sayfa 37·Kitabı okudu
Ben Hasansız hiçbir yere gidemem. Ölürsem de oğlumun yanında ölürüm. Oğlum yanımdayken ölürüm daha iyi...