Şu beklentiyle kitabı alıp başladım:
Big-bang’ten itibaren evrenin, gezegenin hayvanların, insanların, canlıların oluşumunu anlatacak; büyük yok oluşları, nesli tükenen canlıların bu sonunun sebebini açıklayacak ayrıca genel olarak evrenin devirlerini açıklayacak bir kitap olacağı...
Gelin görün ki bambaşka konularla karşılaşmaktayım. Henüz 3. Bölüme geçtim. Konular ilgi çekici ama altyapı istiyor. Bazı konulara nispeten yabancı olduğum için kimi yerleri okurken anlamakta zorlanıyorum.
İlerleyen bölümler ne getiriri bilinmez🤓