Yalnız sözle aşk olmaz, bunu hareketlerinle de ispat edeceksin. Sana göre, "Yanımda ol, geri kalanı bana viz gelir!" değil mi? Bu pek soylu, efendice bir düşünce değil. Durup insanlığa sevgiden söz açarken, hümanizma konularıyla çoşarken, beri yandan aşka kıydığının farkına varmaman garibime gidiyor doğrusu!