Gülin

Gülin
@Entellbaykuss
Sonra alıştım. Artık var olmayışına alıştım. Ama öldüğüne hala alışamadım. O sessiz evinde, kendi ömrümün silik bir gölgesi gibi yaşayıp gitmeye devam ediyor diye avuttum kendimi. Sanki arasam telefonu kaldıracak, evine varsam kapıyı açacakmış gibi. Ben bir türlü fırsat bulup arayamıyormuşum, işten güçten başımı kaldırıp ziyaretine gidemiyormuşum da bu ayrılık ondanmış gibi. İnsanın her şeye böyle çabucak alışabiliyor olması çok ürkütücü değil mi?
Sayfa 16·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Hiç demiyor ki, Melek daha 3.sınıfı yeni bitirdi, ne işi var el âlemin evinde hizmetçiliklerde? Demez. Babam çocuklarını annem doğurduğu için seviyor.
Alıntı

Gülin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
9 günde okudu
·
2025 12. kitabı
Seray Şahiner
7.5/10 · 1.439 okunma
Anneciğim, aşığım: Geber desen, sanacağım ki çok yaşa diyorsun. Hep birlikte anneciğim!
Sayfa 54·Kitabı okudu
Alıntı

Gülin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·378 syf.·
6 günde okudu
·
2025 11. kitabı
Orhan Kemal
8.2/10 · 8,5bin okunma
Reklam