Edebi Mühendis

Edebi Mühendis
Kitap bir limandı benim için. Kitaplarda yaşadım ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim. -onlar için dilemek umut etmek, umut etmek de beklemekti.
Duygu ve düşüncelerim eleştirilerin üstündedir demiyorum ama onlar benim sahip olduğum tek şey.
Sayfa 134 - *Sel·Kitabı okudu
Reklam
İnsanlar birlikte çalışmayı sever. İnsanda, birlikte çalışma açlığı vardır. On kişinin, bir kişinin kaldırabileceği yükün on iki mislini kaldırabileceğini biliyor muydun? Küçük bir kıvılcım onları harekete geçirebilir. İnsanlar çoğu zaman birlikte çalışmaya kuşkuyla bakar, çünkü biri onları topluca alıştırdığında kârı da cebe indirir.
Sayfa 58 - *Sel·Kitabı okudu
Çeneme bir yumruk yemek umrumda değil. Gıdım gıdım ölüme gitmek istemiyorum. İşte fark bu.
Sayfa 39 - *Sel·Kitabı okudu

Edebi Mühendis

, bir kitap okudu
7/10
·120 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2019 2. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 17,9bin okunma