Ağızlarında buruk bir mutluluk kaldı
Yüreklerinde bir hüzün yumağı
Artık veda zamanıydı
Ve herkes kendi evinin yolunu tutacaktı
Valizler ayrı ayrı toplanıp, kilitlendi
Yine bir sure ortak plan olmayacakti
Ve ikisi de bilmiyordu bir dahaki kavuşma ne zamandı
Erkek saçlarını taradı, kadın makyajıni yaptı
Adam kadını kucakladı, kokladı
Saçlarını öptü, öptü kokladi
Bir zaman telefonda konuşarak hayal kuracaklardi
Ve özlemle anacaklardi geçirdikleri güzel günlerini
Her biri içinde yasayacakti bir diğerini
Elini tutamadan gözüne bakamadan
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖