" edasıyla anlatıyormuş da, hiçbir ayrıntıyı kaçırmamak için onun gözünün içine bakarak dinliyormuşuz gibi hissedeceksiniz. Tadı damağımda kalarak okudum. Beni çok eskilere, bilmediğim yerlere götürdü.. sonuna gelince aah bu kitap böyle bitmemeliydi. Adını yaşatan bir hikaye. "Beyhude' diyeceksiniz..
"Dünya dediğimiz de bir gurbet değil mi ?"