Ercan engin

Dün gece seni gördüm rüyamda, Öyle bir sarıldın ki bana… İçimde ne kırgınlık kaldı, Ne öfke, ne de kızgınlık. Öyle bir baktın ki gözlerime, Yeniden âşık oldum sana, Bir anlığına unuttum her şeyi, Sanki hiç gitmemiştin hayatımdan. O anı yaşayabilmek için, Neleri vermezdim, bilemezsin… Bir rüyanın içinde kayboldum, Gözümü açtım yanımda yoktun. EE
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kargalar yuva yapar, kırlangıclar gider," dedi Rovina şaka yaparcasına, bir yandan da çekmecesinden matbu bir kagıt çıkarıyordu *Doktor, belki bilmiyorsunuzdur ama ben buraya yanlışlıkla gönderildim. "Herkes burava yanlışlıkla gönderilir, sevgili çocuğum," dedi doktor. süslü bir sekilde kendisine imada bulunuyor- du. "Hatta kalanlar bile." Drogo pek iyi anlayamıyordu, gülümsemekle yetindi, "Yoo... sizi kınamıyorum! Siz gencler, burada çürümek İstememekte haklısınız,' diye ekledi Rovina. "Orada sehirde. cok daha fazla şansınız var. Ben bile bazen düşünüyorum da yapabilsem... "Peki neden," dedi Drogo. "Şehre tayininizi isteyemez misiniz?"
İşten geldim, Bir zamanlar onunla konuştuğumuz sokaklardan geçtim… Her adımda, her köşede İçimi tarifsiz bir huzur kapladı. Oradan geçince, Sanki sesi kulağımda çınladı yine: “Nerede kaldın?” derdi… Özlediğini söylerdi, içten, derinden. Ben de inanırdım, Her kelimesine, her nefesine… Meğer hepsi bir yalanmış, Meğer hepsi bir rüyaymış. EE
İçimde hüzün, kalbimde özlem, Gözlerim sağanak yağmur gibi… Sensiz bayramı neyleyim yar, Bir bayramını bile kutlayamadıktan sonra… Bir bayram hediyesi hazırladım sana, Nazlı gülüm… Biraz özlem, biraz hasret, Biraz hüzün, biraz çaresizlik, Biraz da kırık bir kalp koydum içine… Ama en çok; Kalp dolusu aşk, Senle dolu bir sevda ekledim… Boğazıma kadar senle doluyum sevgilim, Bayramın mübarek olsun… Seni çok seviyorum… EE