"Çok sevdiğin biri bir gün giderse ne yaparsın diye sormuştum Seyyah'a"
'Eksik kalırım' demişti. Özlemek dayanılabilir bir şey. Gerçekten sevince insan, yanındayken de özlüyorsun zaten. Ama giderse özlemek değildir o, eksik kalmaktır. Bir gün gidersen bil ki eksik kalırım Fesleğen "
"Hiç gelmeyen biri özlenir mi? Belki de en çok onlar özlenir. Hatta tadanlar bilir, onlar başka özlenir. Hiç gelmemiştir, hatırlanacak bir duygu, bir iz bile yoktur ama onların yokluğu bir yanını yakar adamın. Gidenlerin anıları acıdır ama hiç gelmeyenlerin özlemleri başkadır."