Sanki ömrümde gördüğüm, duyduğum, okuduğum, düşündüğüm ne kadar güzel şey varsa hepsi bir yere toplanmış, sonrada bir insan çehresi olup karşıma gelmişti.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Göz değildirler
Bir namludan fırlamış
Mermi çekirdekleri
O gözler ki
Çakmaktaki alev
Zehirli hançerlerdeki uç
Yakut bir avize gibi yalnızlığımızda dururlar
Nereye gitsek gelir bizi bulurlar
Gelir bizi bulurlar
Bulurlar
Onlara ün mü gelir bazı bir ses mi duyarlar
Yumuşak bir kedere ufalır bakışları
İdam mahkumlarıdır aslında ihtiyarlar
Ölüme koşullanmış bütün davranışları
Yorgun öksürükleri oturup kalkışları
Yaşayıp durmaktan gizlice utanırlar
Her gece artık gitmek vaktidir sanırlar
Geçmiş günlerinden bir destek aranırlar
Uysal bir gülümseme tek sızlanışları
İdam mahkumlarıdır aslında ihtiyarlar
Ölüme koşullanmış bütün davranışları
....
Kaç kere hesabını çıkarırlar bir ömrün
Şu yağmurlu güz dünyadaki son güzü mü
Bir daha yiyecek mi yediği şu üzümü
Ya uykuda giderse söylemeden son sözünü
....
İdam mahkumlarıdır aslında ihtiyarlar
Sabahtan akşama her gün kaç kere ölür
...Kasketimin altında tepeden tırnağa bozkır
Gönlümde ıslık ıslık bir türkü çağrılır
Ellerim kazma kürek ayaklarım toz duman
Ne han hamam sahibiyim ne apartıman
Hepsi bana bakıyorlar fakar fena bakıyorlar
Beabelli gözlerinde hergelenin biriyim
Adamdan sayılmıyoruz kuşkuları var...