Kayra yazsaydı bu şarkıyı, şöyle söylerdi: "Ne olursa olsun ölmeye mecbursun!" ve nrn ona yanıt verirdim "Ölmeye hepimiz mecburuz, kolaysa yaşamaya mecbur ol!"
Sorarlarsa,"Ne iş yaptın bu dünyada?" diye, rahatça verebilirim yanıtını"Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyarın arasına doğdum ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından..."