Alemlerin Rabbi,Hepimizin Yaratıcısı,Basir ve Semi olan Allah'a sonsuz hamdolsun.
Alemlerin Efendisi, İki Dünya Serveti, Varlığın En Şereflisi,Allah'ın Rasulü, Habibi ve Nebisi.Ve hepimizin Sevgili Peygamberi,Habib-i Zişan,Hz. Muhammed Mustafa -sallallahu aleyhi ve sellem- Efendimiz'e sonsuz salât ve selâm olsun.
Allah Rasulü'nün (sav) hayatını öğrenmek için okunacak çok güzel bir kitap. Her iki ciltte içinde çok güzel bilgiler barındırıyordu. Rasulullah 'ın (sav) hayatını okurken ona olan muhabbetim giderek arttı. Ashabı Kiram 'a olan muhabbetim de ha keza böyle. Her müminin öğrenmesi gereken bir hayatı öğrenmek için ideal bir kitap. Herkesin okumasını tavsiye ediyorum . Ömrümüz boyunca O'nun (sav) ve Allah'ın (CC) yolundan ayrılmamayı Allah'tan niyaz ediyorum. Faziletli okumalar dilerim
Anam,babam ve canım sana feda olsun Ya Habibullah (sav)