‘’..içinde bulunduğumuz kötü koşullar için doğanın en iyi armağanı, bizim bu koşullara alışmamız. Çünkü birçok acılarımıza karşı bu alışkanlıklar bizi uyutuyor.’’
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘’..insanların en büyük, en görkemli eylemleri budur. Hayvanları bu alanda kendi ayrıcalığımızı kanıtlamak için mi, yoksa kendi aptallığımıza, yetersizliğimize tanıklık etsinler diye mi kullandığımızı bilmek isterdim. Birbirimizi yeme, öldürme, yıkıntıya çevirme gibi bilgilere sahip olmayan hayvanların buna gereksinim duyacaklarını sanmıyorum.’’
‘’.. her şey kendi varlığını sürdürmek için iğne iplikle hazırlandığına göre gerçekte kusurlu, gereksinim içinde bulunan tek varlık biz insanların olması ve başka varlıkların yardımına başvurmadan yaşayabilmesi inanılmaz bir şeydir.’’